Jordgubbar

Men mums vad gott det är med våra svenska jordgubbar!

Jordgubbar med mjölk är bland det bästa som finns, right?
 
Annars att säga denna onsdag är att jag är tröööööött! jag sover så dåligt om nätterna nu. Sen vakanr ju lillskiten runt kl 7 varje morgon... NÄ JUST DET! denna veckan har hon vaknat vid kl 6 varje morgon!! Vad händer? Jag ooooooorkar inte! Ja, jag gnäller lite, men hade jag sovit sammanhängande hade det varit nemas problemas, men nu vaknar jag 345 gånger för att kissa, ta nässpray och vända på mig. Ja, att vända sig i sängen är lite som ett halvmara. Och glöm inte att vi endast har 2 sovställningar att välja på; höger sida eller vänster sida, take your pick:P
Den lilla energi jag har idag har fått gå åt en himla massa måsten. Tvätta, tvätta, tvätta. Det sista av bebisgrejerna med. Sterilisera nappar och flaskor har jag också gjort. Och bakat nytt knäcke. Och arbetet med psykologin.
Ouuu, ena uppgiften jag gör nu är lite klurig, att beskriva hur ABC-modellen påverkar oss i vardagen. Rätt enkel att förklara med en mening tycker jag. Men svaret ska i det här fallet ha ett omfång på ca 500-1000 ord.. Genast blev det lite svårare:P Men vi klurar väl ut det med, hjärnan och jag.
 
Åh, och igår köpte jag en ny klänning. Så fin! Säkert superfin om man är ogravid...jag tycker bara att jag ser ut som ett stort partytält i allt jag har på mig nu, haha;) Men sen går jag ju in i 9:e månaden till helgen så annat vore väl lustigt. 
 
Aja, mer plugg nu innan lunch..så något händer menar jag.
 
Later!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback