sleepless

Hej o håååå!
Hur mås det därute? Här mår vi bra, förutom den vanliga tröttheten. Vi har nu avancerat från 383 kissningar per natt till cirka 5848384 st;) drygt! Man kan ju tycka att denna jobbiga värme säger upp all vätska haha!
Sen är det ju bm idag, bläääääää,! Jag skulle ju inte gå på det?? Förra gången kom Eloise samma dag som jag skulle till bm, men ja, bebisen har en timme på sig att starta loppet innan jag ska köra. I värsta fall får jag väl be bm om en hinnsvepning så det kommer igång lite!

Eloise ska ta sig en liten lur nu, och jag får väl passa på att plugga lite psykologi medans jag kan. När bebben ändå är en no-show. Stackars Tobias sa igår att han ville att jag skulle trycka ut ungen nu så han slapp jobba o kunde gå omkring i bara kalsonger nu när det är så här varmt, haha, lilla gubben då:P




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback