Skit app..

Har försökt skriva via mobilen många gånger, men blogg-appen lever sitt eget liv!
Det är ju smidigare att skriva härifrån med..
Jag har precis lämnat in första psykologiuppgiften i Psykologi 2. Hoppas på godkänt! Blev rätt stressigt med en nyfödd och en snart 2-åring.. 2 uppgifter kvar denna kurs sen är den med klar.

Livet annars då? Jo, det rullar på. Har minsann varit lite baby-bluesig till och från och lipat en massa. Det är ju vanligt iom alla hormoner, men vissa dagar har allt känts sjukt jobbigt.
Dock tror jag att hormonerna börjar lägga sig till rätta nu, har inte lipat på 2 hela dagar;)

Men jag hoppas att folk har lite överseende med mig.. att jag inte hört av mig eller kanske glömt svara på grejer. Jag lovar att jag inte försöker vara elak!

Och idag blir Liv 2 veckor! Sjukt..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback