Kväller

Saturday Night!

Regning och lite mysig sådär. Skönt med lite regn, är jag udda som tycker det? Och snudd på pensionärig? Kanske, men någon måste ju vara det, eller hur??
 
Jag sitter för övrigt och tröstäter godis. Varför inte bli tjockare tänker jag? Jag kommer ju vara gravid för evigt! Ja, det har det övergått till, att vi inte kommer få någon bebis. Puh! Kanske mitt undermedvetna fösöker säga till mig att jag inte är redo? Att jag behöver mer tid att förbereda mig mentalt? Två små barn... Det kommer bli tufft, såklart, men 20 månader är faktiskt inte såååååå tätt. Eller visst är det rätt tätt, men jag vet en massa som har såkallade pseudotvillingar. Det är de som har barn med mindre än 18 månaders mellanrum. Jag vet tom en som också ska ha barn nu i juli och hon kommer ha 10 månader mellan sina barn! Eloge till att man känner att man klarar av det! För antagligen blir det två barn som inte kan gå i början.
 
Vad babblar jag om? Typ nästan att jag försöker övertyga mig själv att det ska gå bra. Det gör det, men det är klart att man känner litelite panik ibland. Det tror jag de flesta känner när man väntar syskon oavsett om det är 10 månader eller 10 år emellan. 
Vi har ju turen med att ha fantastiska familj och vänner som stöd och som gärna hjälper till om det skulle behövas. Jag tänker eftersom jag ska fortsätta med plugget lite till.
 
Kärlek till er, ni vet vilka ni är <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback