Ja, jag är trött på värmen... REDAN!

Nä fy!

Den kvalmiga värme klarar jag mig utan, lätt! Jag tycker så synd om Eloise, hon blir såååå varm stackaren. Visst, jag med, svettas som en gris, men jag kan ju försöka göra något åt det med kalla duschar osv.
Eloise fick bada ute i sin pool hela eftermiddagen igår och springa omkring naken på soldäcket. Det verkade hon tycka var skönt! Sen luftade vi så gott vi kunde på hennes rum innan läggdags och hon somnade bra.
Men! Tio i fem imorse vaknade stackaren. När Tobias gick in till henne så sa han att att det var såå varmt och hon helt blöt av svett:( Han tog ner henne till oss i vår säng och hon somnade om och sov tills Tobias' klocka ringde. 
 
Nä, så hejdå onormala värme! We don't like you... Jag menar, kan det inte vara normalvarmt?? Måste det liksom vara kvavt??
 
 
Svettlockar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback