Ikea, cross & Kardashians

Hej onsdagskvällen!

Helt totally slut! Vi var på Ikea idag, skulle köpa lite smågrejer (som jag inte ens packat upp, lazy bones), och det var så sjuuuuuuuuukt mycket folk!
Men det gick bra. Eloise utforskade och klättrade i soffor och Liv bara sov o sov.

Och här blev det en paus för Tobbe och Lina kom och hälsade på:) skratten har flödat ska ni veta:D
Ligger i sängen nu och ska sova. Men min rubrik då?
Ja för att ni inte ska bli helt lost.. Tog ett premiär pass på crossen idag. Precis som med Eloise, två veckor efter fl. Gick bra, men man förlorar sjukt mycket flås! Och då tog jag ändå mitt sista pass på den 4 dagar innan Liv föddes!

Och jag kollade på Kardashians när jag började skriva inlägget. Men inte nu som sagt :) så nu är rubriken förklarad! Nu ska jag sova.

Night night!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback