Hon blir helt galen!

Alltså.. det märks att jag är på övertid nu! Jag dammtorkade hela ovanvåningen som jag sa, men det hela eskalerade. Jag började storstäda köket! Alltså, jag började torka av diskbänken lite oskyldigt sådär, sen gick det utför. Jag hivade net varenda pinal, sprayade, torkade kakel, köksluckor, vitvaror ja hela köret! Shit, svetten bara rann! Blev klar lagom tills Tobias kom hem. Sen fick jag betala för det, skakig och foglossning efter att ha suttit nån timme på golvet o torkat lådor.

Tobias började koka ris, så jag blev lite förbannad på han... för det var ju såklart jag som fick rensa vasken igen;)

Men nu är jag nyduschad, barnet ska snart sova. Sen tar vi fredag och grillar hamburgare :)



Finn en nakenfis:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback