Depp

Ja, har ni inte saknat mina nuförtiden otroligt positiva inlägg? Tänkte väl inte annat.
Känslostatus för dagen; vi kommer aldrig få någon bebis, toppat med att aaaalla andra får sina ungar.
Nu låter jag kanske sjukt missunnsam (är det ett ord?) men så är klart inte fallet. Jag fattar att de också längtar, men var är min unge?? Folk med bf efter mig ploppar just nu ut sina ungar till höger och vänster. Jag blir helt böööölig. Löjlig, svar ja, men come on. Jag har ca 2456290 ggr mer hormoner i kroppen än vad jag brukar ha.

Och faktiskt, trots att det blev gnälligt ännu en gång så känns det bättre. Man behöver nog ventilera och gnälla av sig ibland.

Hälsningar, bf+6

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback