Clean

Fredag idaaaaaag!
Något svalare idag vilket jag bara tycket är otroligt skönt! Min namnsdag är det visst med fick jag påmint på sms imorse. Jag har noll koll på grejer just nu känner jag.
Jag har ägnat min förmiddag till att städa, som vanligt då alltså. Nedanvåningen fixade jag innan klockan ens slagit halv tio! Ovanvåningen är än så länge bara dammtorkad, dammsugning och svabbning får bli när Tobias kommit hem vid halv två.
De senaste 3 fredagarna har jag tänkt såhär; "Nu ska jag städa extra noggrant, för det kanske inte blir nån mer gång innan bebisen kommer!"
Fett ägd blir jag varje gång fredagen står för dörren igen;) Vårt hus är skinande rent iallafall om vi nu ska se det positiva i det hela.

Och nu vankas lunch, så vi hörs väl senare, I guess.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback