Bröllop!

Åhhh, åhh, alla som gifter sig! Tänk, om jag inte varit på smällen så hade vi gift oss på lördag! Hur sjukt är inte det?? Känns bittersweet, jag tänker att nu har jag något att se fram emot. 1 år går fort, tänk bara hur fort detta året gått!
 
Det ska bli sååå roligt att planera! Jag har så mycket idéer! Och mina bridesmaids, världens bästa bridesmaids, de får försöka stå ut om jag blir en riktig bridezilla;)
 
Var ju tvungen att kolla lite på brudklänningar igår. Hittade väääärldens finaste. Åh! Hoppas det finns något liknande i butik i höst när det är dags att prova.
 
Och blommor har jag bestämt! Eftersom färgtema är rosa, vitt, silver, så blir det rosa och vita pioner. Pioner är ju såååå fint. 
Och jag känner att jag babblar på som en tok! Men det blir mycket bröllopsplanering här i bloggen mellan alla blöjbyten och plugg. Shit, nu blir jag nästan stressad..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback