blabla

åhhåååjaja vad jobbigt det är att skriva visst! Sorry about that. Motivationen är inte riktigt där, men jag försöker att skriva lite då och då för att förhoppningsvis få tillbaka den.

Vad har jag sysslat med då? Jo, jag har avslutat Psykologi 1 lite enkelt men lätt sådär. Psykologi 2 börjar på måndag och för att hinna med allt med en nyfödd (om den behagar komma ut nångång?) så har jag redan läst igenombdet man ska läsa nu när jag inte haft något att göra.

Och som ni förstår så är bebisen en no-show. 5:e idag ju. Men jag är faktiskt inte så förvånad att den inte kommit. Med Eloise så fick jag först 12:e o blev sen flyttad till 14 efter ul. O hon kom ju 12:e. Den hä gången blev jag flyttad åt andra hållet. Efter väl var det den 12:e, efter kub den 9:e (vilket barnmorskorna räknar efter) o efter rul den 5. Så enligt bm är bf den 9 men hon sa åt mig att jag kunde räkna på 5:e om jag ville. Så jag tröstar mig med att enligt dem så går jag inte på övertid än haha;)

Och snart kommer Majsbusen hit så jag får nog ta o avrunda här lite kvickt. Håll tummarna för barnafödande nu snart!

!


Kommentarer
maja säger:

Majsbusen va fräckt!! :) haha. TACK för igår kära du. Var så himla skoj <3

2014-07-06 | 09:16:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback