Bebisbubbla

Ja, som ni säkert förstått och som många vet så har bebisen anlänt:) natten efter mitt depp-inlägg så vaknade jag av värkar, sen gick det undan. För endast 2,5 timme senare föddes lillasyster :) Vi hann in i grevens tid. Jag fick krystvärkar i bilen, men hann in till förlossningen som tur var, och 7 minuter senare föddes vår andra sessa. Med segerhuva och allt! (segerhuva= när vattnet inte går så bebisen föds i sin fosterhinna. Rätt ovanligt och ska föra tur med sig)

Vi åkte hem redan dagen efter för jag mådde sjukt bra! kändes inte ens som om jag fött barn ens!

Nu är lilla Liv 8 dagar gammal och imorgon kommer bvc på hembesök. vi försöker komma in i rutiner härhemma och än så länge funkar det rätt så bra! Eloise är så snäll mot Liv och pussar, klappar och ger napp osv.

Jag är lyckligt lottad :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback