Att gnälla av sig

5 dagar övertid. Pust! Jo, alltså, jag tänker inte gnälla så, när, jag mår bra! Om dagarna... nätterna är tyvärr en pärs och har varit det senaste veckan. Nästan så att så fort man gick på övertid så gick allt utför:P
Natten till idag har tagit priset. Jag har sovit max 3 timmar. Jag brukar skämta här om att jag är uppe och kissar ca 364 ggr per natt. Men seriöst. Inatt var jag uppe varje timme! Helt sjukt, hur mycket piss kan en människa producera?
Och min kära halsbränna.. Varför har man det bara på natten?? Jag har nästan aldrig halsbränna på dagen, men vaaaaarje natt. Och extrem sådan med. Novalucol har slutat hjälpa så jag får ju stå ut.

Så fram till jag ska till bm vid kvart i tolv så kör jag soffläge. Eloise sitter snällt och leker med sina grejer så då kan jag lika gärna passa på!

Så här ser det alltså ut just nu;



Täcket i soffan= standard!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback