12 juli

Tänk att vi egentligen skulle gift oss idag! Ofattbart! Men jag är faktiskt glad att vi väntar ett år. jag har massa nya wedding ideas :PIdag är det svalare ute, så skönt! Tobias och eloise kom precis hem från affären hörde jag nu.. Tobias blev sugen på att baka banankaka:) Min lilla bagare haha! Så jag har passat på att dammsuga och torka golven då jag inte hann med det igår. Somnade på soffan! Så kan det gå.Mamma och pappa kommer snart med. skönt att hitta på grejer när man bara går och väntar. 12 juli är också det första datumet vi fick efter det första ul:et i vecka 7 nånting. Då var det bara en liten prick, sjukt va? Ska lägga in en bild i detta inlägg när jag är vid datorn, skriver via mobilen nu och har inte bilden där :)
Update 19.39:
 
Alltså, kolla plutten! Tänk att det vilken dag som helst ska komma ut en bebis som varit sådär pluttig!
Helt sjukt.
Tiden har ju ändå gått väldigt fort..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback