10 juli

Ja, eftersom de rättade mig hos barnmorskan i tisdag så är det idag som jag går på övertid. 1 dag idag:) Fastän man längtar som en tok så försöker jag se detta som en chans att njuta av lilla magen, sparkarna och allt detdär. Min nya känsla säger 12:e, på lördag alltså. Det var då jag och Tobias egentligen skulle gifta oss, kanske det är menat att något annat magiskt skulle hända den dagen? Det var kanske inte menat att vi skulle gifta oss då, det var menat att det skulle komma en bebis? Lite roligt att tänka så:)

Idag fyller svärmor år. Och hon är säker på att bebisen kommer idag;) Maja också. Återstår att se om de har rätt:)



Övermogen med andra ord ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback