Växjö

Lillördag! Eller nått..

Vi har haft en heldag i Växjö med gamla frisörgänget :) väldigt trevligt! Det är ju inte ofta vi (nästan) alla ses. Vi var hemma hos Bella först på lite förmiddagsfika. Hon hade gjort sockerkaka, duktig som hon är! Sen åkte vi vidare till Grand där vi bland annat lunchade of course. På Graffiti, love it!


Sen så gick vi mest och strosade, småpratade och handlade litegrann. Jag köpte ett par megasköna, megafina leopardbyxor till lilla E;


Sen så hade jag ett erbjudande att gå en gratis body från Kappahl för nyfödda. Så jag plockade på mig en, och även en liten liten jumpsuit som jag tror blir rätt lagom i sommar till den nya bebisen när vi vistas ute. Sen ska vi nog bara köpa någon body till, ett par byxor o lite sånt.. Vi tänker att vi väntar med att köpa kläder eftersom vi inte ska ta reda på könet den här gången.. Men lite ska den få så den klarar sig de första dagarna:)
 
Men man blir verkligen sugen att ta reda på kön när man ser alla små söta pojk-och flickkläder:P men nej, nu väntar vi till juli! Eller juni..:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback