Torsdaaaaaaag

Vad är det med mig?

Jag och Tobias gick och la oss redan halv tio igårkväll och jag somnade direkt. Vilket resulterade i att jag vaknade kl halv 6 och var pigg! Gick upp på toa och kunde absolut inte somna om! Nähä.. Låg kvar i sängen tills Tobias klocka ringde vid lite över 6, och han hade visst haft samma problem, bara det att han vaknade vid kl 5:P
 
Vi gick upp iallafall och vi drack kaffe i lugn och ro. Känns ju typ dystert eftersom det är så mörkt ute. När Tobias gått till jobbet så var jag själv. Sessan sov ju fortfarande!
Så jag ställde mig i köket och började baka bröd:) Bröd gjord på rågsikt och dinkelsikt, och linfrö, solrosfrön och rivna morötter i. Ja, jag slänger i lite vad som:)
Eloise vaknade iallafall lagom tills degen var på jäsning. Hon fick en skinkmacka och frukt till frukost så att hon med medans jag diskade upp lite.
 
Brödet står i ugnen nu. Det är väl det enda dryga med att bara bröd på jäst.. att det tar tiiiid! Jäsa 2x45 minuter ca och sen stå i ugnen i nästan en timme.
Aja. Gott ska det väl bli ändå.
 
Min lilla fis på Ikea i helgen. Med moffar så får man göra vad man vill:P
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback