Tiden räckte inte till

Puuuuuh!

Nu sitter jag äntligen i soffan och gör ingenting! Skönt! Igår hade jag migrän större delen av dagen, extrem sådan. Sen på kvällen var det bara att sätta sig och hålla på med naturkunskapen. Det har varit rätt mycket att göra där nu första veckan faktiskt. Mycket som skulle läsas igenom och sen enormt många filmer att se. Några varade ju en timme var.. Så det tar lite tid. 
Så idag var det veckoprov på allt. Hårt. Men jag hade bara 1 fel så suck on that, Wihoo!
Sen annars har jag dammat, dammsugit, skurat, ja allt det vanliga på fredagar. Sen iväg och bada med lillan och efter det inom Maxi, hem och sortera tvätt, duscha och nuuuuu soffan framför Disney Channel:P
Så glamouröst liv lever jag:P det blir även lite matte på det ikväll när tösen lagt sig.
Och mat idag blir kyckling i ädelostsås! Aldrig testat, hoppas det blir gott!
Kaffe & naturvetenskapsfilm imorse.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback