Simma imma imma..

Hej!
Alltså, det verkar som min bloggapp vill fungera igen! Vet ni vad det betyder?? More inlägg från moi!
Det låter väl bra, Majsan?;)

Smidigt smidigt! Idag var jag och Lina och strosade runt i Älmhult. Tog väl 5 min;) haha, skämt åsido så var vi på Ikea och käkade också:)
Sen såg vi att olw (eller var det Estrella?) har kommit med en ny chipssmak! Det blir liksom julafton en extra gång! Vi köpte såklart, sen så snodde jag Linas dipp med mig hem. Jag är snäll:P

Och då har flodhästen varit i sitt rätta element och simmat! 50 längder fixade jag! Det blir rätt tråkigt men whatever. Det är synd att det kommer mer och mer folk efter kl halv sju.. De flesta är bara i vägen:P

Och nu har jag novellat nog för en kväll. Vi höres, helt enkelt

Efter simning blir det choklad.. Såklart! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback