Rubrik

Rubrik, vilket slöseri med tid..

Tja, här sitter vi och såsar i soffan.. Jag tror bestämt det snart är dags att gå och lägga sig. Har nyss käkat turkisk yoghurt med bär, nya favoriten!
 
 
Annars så har jag inte så mycket att säga om dagen..intressant va?
Jag och Eloise myste lite på förmiddagen, sen gick vi en promenad på nästan en timme i kylan för att sedan svänga inom svärmor och få frallor och kaffe. Helt ok, liksom.
 
Vi kom hem lagom tills Tobias kom hem. Han och Eloise byggde med klossar nästan hela kvällen (Vet inte vem som tyckte det var roligast, han eller Eloise;). Och jag hann träna en stund! Massa styrka och yoga blir det nu för denna pregnant body! Varför dega ihop bara för att man är gravid liksom??
 
Men åååh, kan inte koncentrera mig på vad jag skriver längre för jag börjar se i kors! Let's call it a night, huh?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback