Redo?

Idag så påbörjar jag Naturkunskap 2. Jag är rätt peppad! Får väl dock vänta med att sätta igång när Tobias kommer hem från jobbet. Så att det blir full fokus på det och inte Eloise;) jag läser Nk:n på en kvarts fart, 15 veckor. Det finns ju på heltid och halvtid med. Men eftersom jag har matten med så vill jag hellre ha gott om tid på mig så att jag vet att jag hinner med allt. Skola, barn och allt detdär;)

Och appropå Eloise-fis.. Hon har börjat sova väldigt dåligt om dagarna. Innan sov hon 2ggr om dagen, ca en timme åt gången minst.. Senaste veckan har hon sovit en gång om dagen MAX en halvtimme! Oftast bara en kvart.. Vi försökte ta bort en sovning och bara låta henne sova efter lunch, men nej.. Det tar lite på en! Kan det vara tänder? Hon har två stora kindtänder på g och bajsar som en jag vet inte vad.. Hon har börjat vakna tidigare på morgonen med.. Man är rätt slut nu:P
Men vi hoppas att det är en övergående fas.. Annars anställer jag en nanny;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback