Plan

Uff, här sitter jag uppe alldeles försent!
Pensionär som man blivit typ?
 
Alltså ja, denna måndagen har väl gått lite i slo-mo. Vid halv 11 fick Tobias komma hem en stund från jobbet så att jag kunde åka till Haganäs för möte med studievägledaren där. Jag ska ju börja med Naturkunskapen nu. Pepp! Sen räknade vi lite hur jag låg till med mina poäng.. För! En sjuuuuuuuuuuukt störig grej. Jag måste läsa in 3 extra ämnen p.g.a att idrott och estetisk verksamhet inte räknas i poängen längre? De får inte räknas med helt enkelt. Poff! 200 poäng borta som jag måste läsa in. Störigt! Så nu blir det lite Psykologi 1 o 2, plus en kurs till som jag inte bestämt än.. Annars hade jag varit helt klar till sommaren.. Jaja.. Jag ska ju ändå inte söka till ssk förrän hösten 2015. Och förhoppningsvis komma in!
 
Så. Dagens gnäll avklarat med.
Annars då? Njaa, när Tobias sen kom hem från jobbet vid kl 16 så åt vi litegrann, sen ut på promenad. Vi går nästan varje dag nu! Gött!
 
Och med det så orkar jag inte mer. Nu checkar jag ut och säger godnatt! Godnatt!
 
 Min godinggoding som just nu är inne i en jag-kan-absolut-inte-sitta-själv-i-en-minut-för-då-blir-jag-förbannad-och-tjurig-fas.
Någon som känner igen??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback