Nerkyld!

Uuuuj, vad frusen jag är! Hela vinterhalvåret fryser jag! Vår! Nu!
Jag och Lina var och simmade nu ikväll, 50 längder, gött:) men ut kom vi till en igensnöad bil, så fick stå och borsta rutorna... Just den dagen jag valt att inte ta med mig vantar! Suck på det liksom..
Och nu har jag försökt jobba lite med skolan.. Det tråkiga nu i början är alla långa filmklipp man ska se på. Måste läsa lite i boken med, helst innan jag går och lägger mig:( jag som är så trött. Matte imorgon med, så jag tänkte hinna med iallafall en sida till innan jag drar till lektionen imorgon.
Så.. Jag får sätta fart nu tror jag..


Pluggodis!
Bli inte lurade och tro att jag är duktig.. Jag klämde i mig ett halvt choklad för en halvtimme sedan, suck;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback