Morgon

Så trött..
Varför vaknar damen tidigare och tidigare? Jag som redan har börjat sova dåligt, dels för en urjobbig nästäppa och dels för att jag måste upp och kissa iallafall 2 gånger. Jag vill sova! I helgen ska Tobias få gå upp en dag själv med henne så jag får sova ut en dag iallafall:P
Annars så har vi hunnit käka frukost o så.. Eloise håller på att vandra runt soffbordet och kikar på Disney Channel. Undrar vem som tycker det är roligast..?


Jag drömmer så konstiga drömmar nu med.. Inatt så drömde jag något så hemskt! Jag hade ont i magen så det kom hit en barnmorska med en bärbar ultraljudsapparat och skulle kolla att bebisen var okej. Min syster var också här för hon skulle kolla om hon o Sebbe lyckats bli gravida... Med kattungar!!? Och ja, 6 st kattungar väntade hon:P och sen kollade hon mig, men vår bebis var borta från magen. Det var helt tomt!
Ja, jag var ju rätt glad när jag vaknade sen och insåg att det inte var sant;)

Nä men annars då? Matte idag. Snökaos ute så jag får borsta av bilen innan. Tobias fick ställa den ute vid vägen igår eftersom vi har en backe upp som garageuppfart, och jag kommer inte hinna skotta innan. Jag sa att jag kunde försöka hinna, men jag fick inte för Tobias:P aja, han är rädd om mig o bebben:P
Om man skulle gå och göra något av dagen?

Kommentarer
Sandra säger:

Herregud, 6 kattungar! :p

2014-01-29 | 08:51:18
Bloggadress: http://lovlilett.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback