Jämföra vecka 16 då och nu

Ja, det är väldigt lätt att jämföra sina bebismagar.
Jag tog bilder varje vecka förra gången, men tyvärr är jag inte lika duktig denna gången.. Men ibland så!
 
Igår gick jag och bebben in i vecka 16, så idag tog jag en bild. 
 
Puuuuuuut!

Jag säger ofta till Tobias; "Magen känns myyyyyyycket större denna gången!"
Så.. vi jämför
 
 
Jag tycker nästan magen var liiiiiite större första gången? Om man jämför var höftbenen sitter o sådär.. Men första graviditeten var jag lite större uppe över magen eller vad man ska säga. Men runt vecka 16 första gången så hade jag nog gått upp 5 kg:P Mina byxor som jag har på mig i detta nu kunde jag inte knäppa i vecka 10 redan:P
Men jag har ju inte gått upp något än! Eller.. jag gick ju ner 2-3 kg ibörjan när jag mådde så illa, men nu har jag tagit igen 2 av de kilona:P Min aptit är tillbaka och det är underbart! Jag är som en bulldozer, jag äter allt som kommer i min väg nu, mums!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback