Ikea-söndag!

Godmorgon, godförmiddag, hur än ni nu vill se det!
 
Vi har varit vakna sedan kvart i nio då Ellan-bellan trollunge vaknade. Sen har vi hunnit storhandla, komma hem och packat upp skiten. Så nu har vi mat så vi klarar oss en vecka till.
 
Igår så tog jag och Tobias det väldigt lugnt! Vi var uppe en sväng hos hans mamma på kaffe då jag skulle klippa en bror som skulle på fest. (Med tjejer, vilken press jag fick på mig där att briljera!)
Sen hem och laga mat. Lasagne med broccoli. Jag är absolut inte världsbäst på att laga mat men min lasagne...den är inte att leka med. Den är grym! Eloise gillade den också! Det är så mysigt nu när hon sitter med vid matbordet och äter samma mat som vi. Även om hon mest kladdar om inte vi matar henne;) Hon gillar dock inte att äte själv, hon ger skeden till oss och blir arg om vi inte tar den. Hon har humör den tjejen!
 
Jorå så att..

Nu ska vi alldeles snart göra oss iordning ännu en gång för att styra kosan mot Ikea. Vi ska möta upp mamma och pappa där och bland annat käka Ikea-mat. Och det är ju alltid rätt gott:P
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback