Hälso-smoothies

Vardag igen!

Tobias har efter 18 dagars ledighet börjat jobba igen. Lite halvdrygt sådär, menmen.
Idag har jag och Eloise varit med bästa fina-Lina och käkat på Ikea och fönstershoppat. Och ikväll fick Tobias natta Eloise för jag och Lina åkte och simmade! Vilken grej! Jag har inte motionssimmat på länge, men man känner verkligen hur det tar. Härligt! Vi ska försöka sticka och simma lite ibland, lite får man ju hålla igång, right? :)
 
Och appropå annat hälso-snack.. Jag håller ju nu stenhårt på med mina hälsosmoothies. De ÄR ju faktiskt rätt goda. Men vad är grejen att allt hälsosamt ska se så nasty ut? Ena smoothien är spy-grön och den andra bajsbrun:P
Idag mixade jag ihop den bajsbruna så jag har att dricka i tre dagar nu.
 
I denna smoothien finner vi:
1 halv apelsin
1 banan
ca 2 dl frysta jordgubbar
2 nävar blad- eller babyspenat
Ett stort glas blandad svartvinbärssaft
linfrö (tar lite på måfå
 
Mixa ihop, och taaadaaaa:
 
Mums!:P
 
Men som sagt. Godare än vad det ser ut :P
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback