Hallå Söndag!

Söndag än en gång.. Veckorna flyger förbi!
Vi hade iallafall en rolig lördag igår när Tobbe och Lina kom hit och käkade smörgåstårta och snackade och hade allmänt trevligt :) På dagen fick Eloise testa sin pulka med eftersom snön äntligen kom! Hon verkade gilla det! Även om hon verkade lite tveksam ibörjan.
 
Och idag då? Vi ska snart ge oss ut på en promenad i snön. Skönt att få röra på sig lite.. Jag har suttit här vi köksbordet i ca 2 timmar och räknat matte. Kuuuul. Eller?
Aja, jag får lägga på ett kol nu när jag även ska läsa in Naturkunskap.. Hoppas det med går bra!
Aaah, så sjukt lättdistraherad när jag pluggar matte! Jag menar, varför satte jag mig annars här vid bloggen..? En ren ursäkt för att få ta en paus från eländet;)
 
Negativ, negativ, negativ..:P Nä, nu tänker vi positivt! Matte är det roligaste som finns! Vill sitta med det 24/7..Loooovar!
 
 
Mattesnillet no. 1... typ.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback