Fredagsstäääääääd

Fredag, härliga fredag:)
Jag har precis dammat, dammsugit och skurat hela huset! Tobias tog toaletterna imorse så nu är hör alldeles rent. Härligt! Älskar detta moment på fredagar när allt är färdigstädat och det är så rent. Imorgon är det kaos igen;) iallafall med lilla fisens leksaker:P
Tobias och Eloise är uppe hos svärmor så jag fick städa ifred. Det är rätt skönt faktiskt! Och nu ska jag också alldeles strax bege mig upp dit. Vi blir bjudna på tacos ikväll, bortskämda som vi är. Skönt att slippa laga mat!

Jag har däremot precis ätit lite rester från i onsdags, hungrig och gravid som man är;) bulgur med kryddkorv och grönsaker tillsammans med chiliyoghurt!  Det var riktigt gott! Jag ska komma ihåg att slänga in receptet när jag sitter vid datorn. Är på mobilen nu, så det är alldeles för jobbigt att skriva;)
Jamen, mums!

Med dessa ord så måste jag nog bege mig nu. Men vi hörs, syns, pratas vid och allt detdär!
Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback