Fredag

Huset städat, barn matat, barn snart sova.
 
Planerna för ikväll finns inte. Skönt! Bara vara hemma och va. Slappa litegrann, käka lite glass kanske?
Annars har jag inte så mycket vettigt att skriva.. Ska bli bättre på det här, men just nu är vi iväg mest hela tiden känns det som:) Med jul och nyår och allt dedära, ni förstår säkert.
 
Jag har suttit och fyndat lite här på nätet. Skopunkten har en massa rea så jag fyndade ett par boots och ett par morgontofflor för endast 240 kr någonting. Taget!
Och på Members.com har de 70% rabatt på Wonderland underkläder. Jag hade 50 kr rabatt där sedan innan så jag fick 2 st bh:ar för 86 spänn... Och där är frakten inräknad! Tips! Den rabatten varar bara i 4 dagar till, så passa på!
 
Och nu! Ska jag ta en macka.. jag är hungrig.
 
God fredagskväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback