Bara totalt slut..

Helt väck i huvudet.

Så skulle jag svara om någon fråga hur jag mår idag. Alltså, huvudvärk plus trött är inte en bra kombo.
Dagen idag har varit sådär ypperlig tråkig som en grå tisdag kan vara.
Jag tog tag i saken och satte Eloise i vagnen och gick en pw på ganska exakt en timme. Skönt! Vi svängde även idag in till svärmor och sa hej. Väldigt smart av oss då hon precis dukat fram frallor igen. Vi blir bortskämda, jag och Eloise.
 
 
När Tobias kom hem så åkte vi till Älmhult. Jag fick ju presentkort till Eloise på Kappahl. Så besviken! Kappahl i Älmhult kan gå och ta sig någonstans, jag skämtar inte att baby-avdelningen ekade TOMT! SUCK! Får väll vänta tills Växjö då..
Kollade på H&M:s hemsida, och de har ju såååå fina vårkläder till Eloise! Känns som om jag kommer bränna mina pengar där:P
 
Ja, annars har jag inte mycket mer att säga? Kan slänga in en bild på kvällens middag, thailändsk fiskgryta med risnudlar. Alltså den grytan...är såååååååå god!
 
 
Godnatt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback