2014

Så var 2013 över.

Alltså..jag kan tycka det är rätt skönt. 2013 klingade så fel. Antagligen för numret 13;) Jag gillade inte heller 2003, det året jag var 13:P Jag gillar jämna årtal bäst for some reason.
 
Iallafall. Nyårslöften? Njaa, inte min grej... Meeen.. en och annan nyårsambition kan jag väl ha? Jo, det tycker jag.
Jag tänkte försöka att ägna mer tid åt bloggen igen. Jag kan inte lova att det blir flitigt, men kanske. Så mina få läsare får något att läsa för en gångs skull;)
 
Sen vill jag försöka bli hälsosammare. Denna ambition vågar jag faktiskt ha då jag den senaste tiden faktiskt blivit liiiiite hälsosammare:P Jag äter knappt godis längre och dricker bara läsk om helgerna. Om ens det.
Det har blivit lite såhär då jag ett tag lidit av extrem huvudvärk nästan varje dag. Och eftersom den typ försvunnit sen jag började bli lite nyttigare, ni vet, jag dricker mycket vatten och dricker en massa ubernyttiga smoothies, så känns det som ett rätt lätt val att fortsätta på den banan.
 
Godis varenda dag var ju ändå kanske att överdriva:P Men såklart njuter jag av det med, man lever ju bara en gång.
 
Ta hand om mig själv och min familj. Det ska jag med göra. Dem är kärlek<3
 
Gott nytt år på er därute!
 
 
Jag bjussar på en suddig ego-bild sålänge.. Snällt va?;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback