Thursday morning

Gäääääsp! What a morning..

Hur började dagen? Jo, jag vaknar med ett ryck kl 5.30 av att min telefon ringer, Tobias mamma. Jag reagerar lite sent och tar mobilen och springer ut i köket för att inte väcka Tobias, men missade samtalet. Jag ringer upp direkt igen, blev ju skitorolig! Jag menar efter allt dethär med sitt crazy ex och så.
Men hon svarar och skrattar fram ett förlåt:P hennes kille hade råkat trycka på mitt namn o ringt upp när han skulle kolla klockan xD aja, sånt händer.

Somnade till slut om och Eloise var så duktig och sov till halv nio. Skönt!
Och hela morgonen har jag arbetat med naturkunskapen och försökt göra klart dagens uppgifter och tänkte även påbörja morgondagens så jag slipper allt imorgon.

Ja.. Det var väl min spännande morgon.. Nu sitter ni på nålar va?;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback