Mår illa på folk!

Nu svämmar hormonerna och jag är riktigt förbannad!

I min förra blogg kunde ni läsa i februari 2012 hur arg jag blev när folk klankade ner på nyfödda prinsessan Estelles namn. Som sagt, föräldrar har rätt att döpa sina barn själva, ingen har väl tvingat på ett namn på er unge??

Och visst upprepar det sig nu. Jag är lite nördig, jag tycker det är jättespännande med en ny liten sessa och jag kan erkänna att jag längtat lite tills de skulle avslöja namnet. På olika forum och på Facebook har det under några dagar diskuterats vad den nya lilla prinsessan ska heta. Många svarar. Några är seriösa, några lite oseriösa och så finns det ju de rikspuckona som tvunget måste skriva "vem bryr sig?" Och "bryr sig fb om vad mina barn heter, varför frågar ni inte det?"
Så onödigt att ens skriva då kan jag tycka. Så är det nu, när kändisar får barn så diskuteras det, speciellt när det är kungligheter och det är väl roligt? Det blev ju en hejdundrande uppståndelse när Kim Kardashians unge föddes, så varför inte när en svensk prinsessa får barn?

Och nu har de ju avslöjat namnet; Leonore Lilian Maria. Väldigt fina namn om jag får säga vad jag tycker.
Och även en bild på lilla sessan publicerades. Så söt!
Så hamnade jag på ett forum där frågan ställdes "vad tycker ni om namnet?"
Folk var förvånansvärt positiva till namnet. Men jag blev rent ut sagt när jag såg några skriva "hoppas de stannar i USA med ungen, ta inte hit fler parasiter!" Och "vad ful, men iofs sötare än Victorias skallepärs-unge."
Att folk inte skäms! Så sjukt elakt! De personerna kan själva flytta från Sverige så att vårt land består av snälla människor istället!

Suck på er!!

Kommentarer
Matilda W säger:

håller med dig helt och hållet Elli!!!👊

2014-02-26 | 21:19:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback