Glad!!

Wihoo, nu är man glad till helgen!

Godkänt naturkunskapsprov! Inlämnad labbrapport!
Och... Godkänt matteprov!! Inte nog med det, jag hade bara 3 fel!! :D Det känns ju helt awesome eftersom vg/mvg-uppgifterna är på 3 poäng vardera.
 
Jag som var så sur och tvär innan provet igår, och stackars Tobias fick ta en massa törnar:P Jag gnällde över hur trög jag var som inte förstod något och att jag inte skulle klara det. But I did, och ingen är gladare än vad jag är:)
Snart slutprov, sen är jag klar med Matematik 2a aka, Matematik B. Känns hur bra som helst! Ett steg närmre drömmen:)
 
Snälla, söta, rara läsare... Håll tummarna för att jag klarar allt det här nu:) Min väg mot ssk-programmet för att sedan bli barnmorska :)
 
Kram från mig!
 
 Matteboken i högsta hugg!

Kommentarer
Sandra säger:

Du fixar det!

2014-02-27 | 16:24:27
Bloggadress: http://lovlilett.com
Maja säger:

Du kommer fixa allt galant gumman. Du är ju Ellinööördis!! Hihi. Kärlek till dig å en blöt puss <3 <3 <3

2014-02-27 | 17:30:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback