Fredagsmys & lördagssyssla

Heeeeej!
Shit majbritt, det känns som längesen fastän det bara var i torsdags som jag skrev här. Jag bättrar mig!
 
Igår så lämnade jag man och barn hemma med fredagsstädningen och drog upp till Växjö för att träffa Isabell. Nu tycker ni jag låter taskig va? men nej, Jag dammtorkade överallt och dammsög och skurade nedanvåningen, så Tobias behövde bara ta och damsuga och skura ovanvåningen. Och det var hans idé för jag har så sjukt svårt att släppa kontrollen och låta någon annan göra det... Tänk om han gör fel?;)
 
Iallafall..Jag och Isabell for runt i Växjö och hämtade ut gratis babypaket här och var. Mer om det senare. Kan säga att vissa blivit mycket sämre än när jag hämtade ut när jag väntade Eloise;) Men klagar inte, gratis är gratis:P
Sen gick vi en runda i stan (i regnet tyvärr) och lunchade och lite så på ett jättemysigt ställe i Tégnergallerian. Jag åt en supergod burrito med salsadipp:
 
 
När jag kom hem så låg jag tyvärr däckad hela kvällen med en av mina berömda huvudvärksattacker...kuuul! Det var så illa att jag till och med vaknade med huvudvärk i morse..
Men inget en långpromenad med min familj kunde råda bot på:)
Sedan kl 13.30 så är vi "barnvakt" till alla små monstren uppe hos svärmor. Hon och killen skulle ut på dans hela dagen/kvällen så vi lovade att sitta hemma hos henne och ha lite koll på alla. Tobias och Albin spelar flappy bird, tjejerna kolalr skräckfilm (blä) och de andra killarna spelar gta tror jag. Eloise vilar:) Och jag räknar matte! Hur roligt har inte jag???
Snart är det dags för 350 familjepizzor och över 2 kg lösgodis! Ehh, ja...jag äter ju för 2...? 
 

Kommentarer
Sandra säger:

Nästa gång ni är på Linnégallerian får ni hälsa på Sebbes mamma på Esprit :)

2014-02-08 | 18:47:07
Bloggadress: http://lovlilett.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback