Fredag!

Fantastiska fredag! Tobias är ledig så vi kunde ligga och dra oss ett tag när lillan vaknade. Sen dukade vi fram långfrukost. Jag bakade ju bröd igår, så det passade ju perfekt en ledig fredag som denna:) lite kokade ägg med, mums!


Mitt bröd blev riktigt sjukt bra denna gången! Lärde mig att man inte får ha i för mycket mjöl, det gör inget om det är lite lite kletigt. Och bra blev det!

Annars så är det ju städning som står på schemat som vanligt idag. Jag dammtorkade igårkväll så jag skulle slippa det idag. Och nu är källaren precis dammsugad och skurad och toaletterna är rena. Ovanvåningen tar jag senare när Tobias och Eloise går upp till sväris så jag kan ta det ifred;) men det är ju bara dammsugning och skurning kvar så det känns ju otroligt skönt!
Och nu ska vi även göra smörgåstårta som vi ska ha imorgon till Melodifestivalen:))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback