Fredag!

Tack Maja & Sandra för gårdagens pepp! Puss!

Fredag idag, vilket innebär ledig dag för Tobias:) jag började morgonen med att åka till vårdcentralen för att ta blodprov och kolla att min sköldkörtel sköter sig som den ska. Så bebben har det bra i magen.

Sen så har väl inte jättemycket hunnit hända. Körde inom maxi på Tobias begäran då de hade billigt lösgodis så jag köpte en stooooor påse! Men innan man får äta det sånär det fredags städning som gäller!
Sen så har jag lite ångest över att jag är så dålig med magbilder den här gången:P jag tar lite ibland, men lägger inte ut. Och oftast så glömmer jag ta vi veckobytet! Illa! Måste bättra mig! Detta är ju högst troligen min sista graviditet! (Usch, va sorgligt när man skriver det..)
Men här får ni en bild från idag i vecka 22 (21+5) :

Magge!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback