Frånvaro

Jag ber om ursäkt!
Det har liksom varit fullt upp i helgen!

I lördags var vi och badade på äventyrsbadet i Ljungby med lilla fisen. Vi skulle möta upp Tobias mamma och bröder där, och sen ville även Robin & Hannah med:) det var jättekul! Eloise tyckte det var roligt att åka rutschkanan. Men det bästa var nog att äta farmors bullar, hihi!

Sen åkte vi hem fram mot eftermiddagen, och jag och Tobias hade ju som sagt gjort smörgåstårta på fredagen så vi frågade om Robin o Hannah ville komma och smaka:) åååh, så god den var! Den ska vi verkligen ha på kalaset, kommer bli succé!

Jaa.. Sen har jag inte hunnit så mycket mer. Har prov denna veckan både i matte och naturkunskap. Matten är bajs. Jag glömmer allt så fort! Åååh! Håll tummarna för mig!
Denna veckan hoppar jag simningen. Tiden räcker inte till! Och Lina är i USA och lever loppan xD
Men jag lovar att vi hörs snart igen. Ok?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback