Förmiddag

Godmorgon, godförmiddag!

Ännu en dag. Jag har varit uppe sedan kl halv åtta ungefär.. La mig vid kl 22 och somnade som en lite bebis!
Nu har jag plockat, ätit frukost och lekt med Eloise.
 
Frukosten är ju standard nuförtiden;
 
Chiagröt!

Måste verkligen köpa ny mandelmjölk idag så jag kan få imorgon med;) Och så ska jag köpa garn! Ska virka en till filt av mormorsrutor till den nya bebisen:) Och så ska jag fixa fästen till barnvagnsmobilen som jag nu är klar med. Visar en bild sen när allt trätts ihop.
 
Och ja, appropå bebis då? Ja, ultraljudet igår! Åh, det är så underbart! Vill dit och kolla hela tiden! Nu får vi vänta tills den föds! Jag blev flyttad lite till, bf är 5/7, så jag är i vecka 20:)
Allt såg jättebra ut! Det är det viktigaste, att den mår bra. Vi fick titta bort när hon skulle mäta lårbenet så vi inte såg könet:P Hon sa sen att hon sett vad det var. ÅH, SÅ NYFIKEN!!!
Tobias hade tjuvkikat lite och tyckte det såg tomt ut mellan benen, men vad vet vi?;)
Han tror att det är en liten flicka iallafall:)
 
Och det var allt jag hann skriva nu, måste iväg typ NU!
 
Hej!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback