Dags för lite gnäll...om man får?

Bööööööl, vad dåligt jag mår! Jag vaknade först och främst med huvudvärk! Oddsen liksom? Jag har ju problem med huvudvärk, både denna graviditet och med Eloise. Denna gången har det dock varit hanterligt, men när det väl kommer så kommer det med dunder och brak!
 
Sen så är jag dyngförkyld. Halsont och lite feber för att addera lite grädde på moset.. Perfa! Right? Jag kommer liksom missa matten idag, det känns ju inte så kul... Inte för att det är världens undergång då jag ligger bra till i matten och förstår det rätt så bra... Men ändå. Man vill ju vara där.
Tobias är jag sur på. Dels för ett bråk vi hade igår, ja, vi gick och la oss sura (eller är det mest jag?) så jag är fortfarande lite putt på han. Sen ringde han innan och frågade hur allt var, så jag gnällde av mig lite att jag inte mår bra, och det är ju lite jobbigt eftersom man inte riktigt kan vila när man vill. Nej, han förstod ju inte alls. Han, the man som ALDRIG är sjuk, ALDRIG har ont i huvudet, han förstår ju veeeeeerkligen hur det är! Eller?
När han väl är sjuk så är han ju döende, precis som alla andra karlar här i världen.
 
Nej, så han är vi sura på idag så ni vet.
Och jag har fått gnälla av mig. Vi typ..hörs när jag inte är en sådan bitterfitta längre.. eller nått.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback