Pizza-lördag!

Alltså, vi sitter i soffan och såsar och väntar på att stora tjejen ska vakna. Hon har sovit i snart två timmar nu. I och med dagis så har vi tagit bort en sovning, innan sov hon ett pass på förmiddagen och ett på eftermiddagen, en timme i stöten. Nu blir det en längre tupplur efter lunch istället. Dock lite senare idag då vi var tvungna att handla innan.

Snart kommer nämligen mamsen och pappsen hit på pizzachipsgodis-kväll. Hur gött som helst!
Och jag preppade med ett pass på crossen imorse. Och kondisen börjar komma tillbaka nu efter allt barnafödande. Målet är ju att ha tappat alla preggokilon till oktober iallafall för då är det hög tid att testa brudklänningar! Redo för en omgång till, Lina?;)
Sen får jag bege mig till Malmö och testa med andra brudtärnan också.
Längtar knappt <3



Systrarna Hansson <3

Kommentarer
Lina säger:

Haha att jag är 😍😘😘💕

2014-08-09 | 18:43:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback