Kvaaaavt!

Hej i överdrivet kvava utomlandsvärmen!

Hörde ni åskan inatt/imorse? Ja, klockan var väl 5 och jag matade Liv och hörde vääääärldens smäll! Jag var störtsäker på att blixten slagit ner i trädgården! Våra fönster vibrerade seriöst av smällen. Livrädd var jag!
Sjukt var ju också att jag och Lina pratade om åska igår..
Ja, igår var vi hos Tobbe och Lina och hade det supertrevligt! Spelade kort och pratade, en perfect night helt enkelt:) Och imorgon ska de till Cypern! Lina bara lämnar mig! Kommer sakna dig, gumman:-*

Och Eloise är hemma igen! Min stora tös! Det var härligt att få krama henne efter att inte sett henne på ett dygn.

Nu sover bägge flickorna och Tobias solar på Soldäcket. Snart ska vi upp till svärmor och få mat:))




Kommentarer
Lina säger:

Kommer sakna dig älskade vän <3

2014-08-03 | 23:32:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback