Kabooom!

Hormoner!
Ja, jag skyller fortfarande på det, men jag är störtsäker på att det tar tid för gravidhormonerna att lämna kroppen.

Jag är på pisshumör iallafall. Allt går fel idag känns det som. Huvudvärk och muffinsmage.

Sen har jag problem med halsen. Det är tungt att andas. Jag tror faktiskt att det är min förstorade sköldkörtel som stör mig. Blir struma värre efter varje graviditet tro?
För jag hade ju tur sist med värden som höll sig i schack. Tänk så blir det värre nu o jag blir asfet? Just my luck.
Det har jag fått för mig iallafall, så jag har tjurat om det hela dagen med.

Och Tobias är också sur för att det inte blev någon dipp. Så.... så roliga är vi ikväll.
Han sitter med surfplattan o kollar på Netflix. Och jag... är ledsen över att det bara är skit på tv...

godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback