Freeee...

....dag!

Jahopp, snart är det bara en vecka kvar tills Tobias börjar jobba! Whaaaaaat?
Själv ska jag vara med våra töser då. Det kommer nog gå bra:) Kanske lite kaos de morgnar Eloise ska till dagis;) Men sånt löser sig alltid!

Idag var Eloise 1 1/2 timme på dagiset själv! Tobias och de andra föräldrarna fick sitta i personalrummet. Jag och Liv stannade hemma. Men det hade gått jättebra! De hade haft fruktstund och Eloise åt en banan. Sen hade hon lekt jättebra och gått runt och pratat en massa sa fröknarna ;) Undra var hon fått det ifrån *host* svärmor *host*! Haha!

Nu sover bägge flickorna once again och när Eloise vaknat ska jag ta sista rycket med städningen. Sen blir det tacos ikväll hos svärmor och imorgonkväll blir det pizza med mina;)
Ett pass på crossen vore nog på sin plats sen:P idag hinner jag nog inte, men imorgon köttar vi!

Pow!



Minsta sömntutan<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback