Dagis

Hej! Idag for vi till dagis med vår stora tjej. Ååh, vad blödig jag är! Blir lipig av att tänka på det, hur stor hon blivit.
Hon hade en egen hylla, hängare, plats och pärm där det stod hennes namn. Och dagiset var jättefint verkligen. Och pedagogerna var väldigt trevliga och verkade proffsiga.
Eloise var så snäll. Lekte med leksakerna och pratade med pedagogerna på sitt lilla språk och tittade sig omkring. Hon verkade lite blyg och försiktig men verkade trivas. Hon ville hålla hand med fröknarna och gick ifrån oss utan problem. Inte ett dugg mammig/pappig. Så det blir nog bra. Jag tror att det är jag och Tobias som har det jobbigast med detta:P

Nu är Tobias och Eloise med svärmor i Växjö på Leos lekland. Jag och Liv stannade hemma för jag var tvungen att jobba lite med psykologin. Blä blä, längtar tills det är klart!



Dagistjej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback