You've heard it before..

Jo men så att..

Det var ju det här med att blogga bättre. Nu ska jag verkligen göra det! Dels har jag rätt så dåligt samvete för att jag inte dokumenterat denna graviditet lika mycket som första.. Det jag skyller på är att tiden går så himla fort att jag inte riktigt hinner med! Men bilder på magen tas, och jag mår som jag mår, kanonbra! Men ja, påsklöfte; Bli bättre med bloggen. Det är ju faktiskt roligt att läsa sen, det märker jag ju med min gamla blogg.
 
Sen så kommer jag högst troligen ha mer tid för le blogg nu. JAG ÄR KLAR MED MATTEN! Eller ja, jag väntar på mitt sista provresultat från nationella som gjordes i veckan, men jag fick B på muntliga och fått bra betyg på de andra proven, så läraren sa att matten är jag nog klar med nu.
Det känns så sköööönt! Denna matte har liksom hängt över mig sedan gymnasiet! Jag kan egentligen bli så sur på mig själv att jag inte tog matten på allvar då (var så sjukt skoltrött då, kan erkänna att jag inte pluggade en ynka gång...), för nu har det ju verkligen visat sig att om jag bara pluggat litegrann så hade det gått! Nu har jag ändå haft lite emot mig då jag bara kunnat gå på en mattelektion varannan vecka (inte ens det när barnvakten ställer in i sista sek..), så det har ju ändå blivit matte på distans för mig!
 
Naturkunskapen kvar då! Sen som sagt lite få-ihop-poäng-ämnen då idrott och estetisk verksamhet inte räknas i slutbetygen längre. Sen.. Så är det råplugg inför högskoleprovet i höst:P
 
Sjukt mycket tjatande om skola nu! Tror det är för att peppa mig lite med.. Annars så börjar denna kväll bli sen..
 
Så jag skriver mer imorgon:)
Efter jag varit hos Barnmorskan, yay!:D
Måste bara komma ihåg att kissa i den där burken imorgonbitti..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback