Vecka 31, 30+0 !

Igår gick magen och jag in i vecka 31.

Det känns helt sjukt. Jag minns hur jag förra gången väntade på den här veckan; 30+0. Det kändes magiskt på något sätt. Det är liksom...näst sista nedförsbacken. Sista är såklart vecka 35+0, aka vecka 36.
Det går snabbt! Veckorna springer iväg!
 
Vi firar detta med en jämförelsebild.
 
Vecka 31 med Eloise i magen;
 
 
Vecka 31 med bebis nr 2;
 
 
Typ hyffsat lik eller? Bara fint att jag har trosorna upp till armhålorna.....haha xD 
 
Jag mår kanon! Är pigg och rörlig och kan fortfarande träna och sådär. Vågade ju inte riktigt det med Eloise i magen, men har läst på mer nu och det är ju bara positivt om man kan fortsätta träna. Och det märker jag ju! Jag orkar ju mer den här gången!
 
Japp, nu rullar det på. Så spänd på vem du är därinne. Pojke? Flicka? IIIIIHHHH!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback