Vår och sol!

Idag har jag och Eloise varit en snabbis i Älmhult och träffat Lina:)
Hon började sent idag, så vi hann luncha på Ikea och gå runt lite i vårsolen. Det är ju så himla skönt ute! Igår gick jag i bara linne när jag, Tobias & Eloise var ute och gick och jag var varm! Skönt!
 
Synd bara att man hört rykten om snö...ofta?
 
Iallafall. Nu är vi hemma igen och Eloise får nog snart vila lite. Hon somnade i bilen på vägen hem, men det blev ju bara en powernap på ca 5 min så..
Och nu luktar det minsann lite bajs här och det är inte jag! Alltså måste det vara lilla sötnosen som sitter och leker med ett leksaklejon nu;)
 
 
Hon har ju världens skönaste stil i vagnen, dendär lilla ladyn:D
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback