Valborg

Hej!

Hur bra humör blir man inte när solen skiner såhär då? Extremt! Det blir en bra dag idag.
Jag har hunnit med en hel del idag. Vaknade kl 7 och steg upp och drack kaffe. Sen vaknade Eloise och vi käkade frukost, hon och jag. Det är så mysigt! 
 
Fruktstund! Eloise älskar päron:)
 
 Och mamma älskar smoothie:)
 
Sen satte jag fart att baka mitt knäckebröd. Beroende! Det är så gott! Sen har jag hunnit dammsuga huset med så nu är här fint. Snart ska jag och Eloise ut på en promenad innan lunchen. Får passa på att njuta av vädret.
 
Sen så har jag fått bra nyheter med! Två saker faktiskt! Sista provet på Nk:n= godkänt! Slutprov kvar.
Och sen ringde de angående mina blodprov som jag tog förra veckan. Ni vet, struman och detdära. Sist hade värdena höjts lite igen, så de ville ha lite koll.
Nu låg mitt Tsh på 1,9, vilket är inom det normala! Utan mediciner! Kanoooon! Nu kan man slippa tänka på det. De sa att allt såg fint ut:)
 
Nu hoppas vi bara att jag inte ska få en till släng av hypotereos efter denna graviditet.. :P
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback